Kategórie
 
 
 
 
 

Najčastejšie otázky

Kedy mi bude doručený balík?

Balíky odosielame od 1-3 dní od vytvorenia objednávky. Naši zazmluvnení prepravcovia garantujú dodanie vašej objednávky v danom termíne. Počas sviatkov či veľkých výpredajov však nemôžeme garantovať odoslanie 1-3 dní V prípade komplikácii alebo vypredania tovaru budete kontaktovaní prostredníctvom emailu. Balíky expedujeme v najbližšom možnom termíne a následne je v kompetencii prepravnej spoločnosti, v akom termíne balík počas sviatkov doručí vzhľadom k vyťaženosti.

 

Aké sú možnosti dopravy a doručenia tovaru? Aká je cena prepravného?

Zoznam možnosti dopravy a cien nájdete v sekcii Doprava a platby.

 

Kde môžem sledovať svoju zásielku?

Po odoslaní zásielky z nášho skladu obdržíte informačný e-mail s číslom zásielky. Následne viete sledovať stav vašej zásielky priamo na stránke vybraného prepravcu.

 

Aké sú možnosti platby?

Platba na dobierku - Tovar zaplatíte prepravcovi v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky na vami uvedenej adrese. Administratívny poplatok za platbu na dobierku je 1,19 €.

Platba kartou online - Svoju objednávku môžete zaplatiť kartou, ktorá má povolené platby na internete. Ide o pohodlný a bezpečný spôsob bezhotovostnej platby. Aktuálne prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard.

Bankovým prevodom - Platbu za tovar môžete realizovať aj prostredníctvom online bankovníctva. Na vašu e-mailovú adresu pošleme informácie potrebné pre uskutočnenie platby cez elektronické bankovníctvo. Platbu môžete vykonať do 3 dní od vystavenia objednávky. Nezabudnite vyplniť všetky potrebné údaje, najmä variabilný symbol, inak sa môže proces predĺžiť. Tovar vám odošleme až po zaevidovaní platby na našom účte.

Tieto a ďalšie informácie nájdete aj na našej stránke v sekcii Doprava a platba.

 

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. O škode nás bude informovať prepravca a následne vám odošleme balík ešte raz.

 

V objednávke je poškodený produkt/chýba produkt alebo sa v nej nachádza produkt, ktorý som si neobjednal/a. Čo mám robiť?

Ak máte akýkoľvek problém s objednávkou (poškodený tovar, chýbajúci produkt, zaslaný nesprávny tovar) neváhajte nás čo najskor kontaktovať na info@autoobchod.sk. s priloženými fotkami balíka a jeho obsahu. Vašu žiadosť budeme riešiť počas pracovných dní.

 

Ako vrátiť zakúpený tovar?

Ak chcete produkt vrátiť, je možné ho nepoškodený zaslať do 14 kalendárnych dní späť. Pošlite nám ho na adresu: Autoobchod.sk - vrátenie , OR Invest s.r.o., Štefánikova 788, 085 01 Bardejov. Do obsahu balíka vložte tento formulár vrátenia tovaru a faktúru. Po prevzatí balíka Vám do 14 dní pošleme peniaze na Vami uvedený účet.

 

Ako reklamovať alebo vymeniť zakúpený tovar?

Pokiaľ chcete produkt z akéhokoľvek dôvodu reklamovať, pošlite nám ho na adresu: Autoobchod.sk - reklamácia, OR Invest s.r.o., Štefánikova 788, 085 01 Bardejov. Do balíka, prosím, vložte tento formulár reklamácie tovaru a faktúru. Uistite sa, že sú všetky údaje vo formulári zadané správne. Po prevzatí balíka následne vykonáme reklamáciu a tovar vám vymeníme alebo vám vrátime peniaze. Bližšie informácie o možnostiach a spôsobe reklamácie nájdete na stránke reklamačný poriadok.

 

Môžem pri reklamácii/výmene tovaru vrátiť iba časť objednávky?

Samozrejme. Ak ste si objednali viac položiek v rámci jednej objednávky, pokojne môžete reklamovať alebo vrátiť len to, čo Vám nevyhovuje. Do balíka, prosím, vložte tento formulár reklamácie tovaru a faktúru. Uistite sa, že sú všetky údaje vo formulári zadané správne. Po prevzatí balíka následne vykonáme reklamáciu a vrátime Vám peniaze na Vami uvedený účet. Pošlite nám tovar na adresu: Autoobchod.sk - reklamácia, OR Invest s.r.o., Štefánikova 788, 085 01 Bardejov.

 

Tovar som si objednal/a, no nebol mi doručený. Ako postupovať?

Ak ste objednávku neobdržali v uvedenom dní od jej vytvorenia, neváhajte nás kontaktovať a napíšte na info@autoobchod.sk

 

Dostanem k objednávke faktúru?

Faktúru vystavujeme spolu s každou objednávkou. Nájdete ju v papierovej forme vo vnútri balíka.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia